Nyköpt och plugg

Igår var jag med mamma i Vällingby en sväng. Jag var på jakt efter en vinterjacka (den jag haft innan har hängt med i flera år trots att den var sunkig, så slängde den för ett tag sen för att tvinga mig själv att faktiskt köpa en ny!) och mamma efter stövlar. Jag hittade tillslut en jacka på stadium för under en tusenlapp dessutom! Svart vanlig som går ner över rumpan! Påminner om den jag hade innan :P Bilden gör inte jackan rättvis men det är som det är, känner mig riktigt nöjd =)


Jag köpte även 2 mössor. Jag älskar mössor och skulle gärna ha mössa året om! Jag hade sett en tidigare på indiska men köpte den inte då, vilket var tråkigt för nu fanns det ju såklart inte kvar i svart som jag ville ha... Men köpt en i grått i stället. Som jag skrivit om tidigare så verkar nånting hänt med mig sen jag träffade R och gifte mig, hormonbalansen är rubbad eller nått... Men helt plötsligt så köper jag inte bara svarta saker och kläder längre utan mer och  mer färg letar sig in. Nu är ju inte grått speciellt färglatt, men det är inte svart i alla fall. Hittade dessutom en anna söt mössa som jag inte kunde låta bli, så lämnade indiska med två gråa mössor. Jag är redo för vintern nu!
 






(Inser att jag hade kunnat se LITE gladare ut på bilderna...)

Passar på att slänga in en bild på R också. Vi var på jakt efter ett par gympadojjor till honom, vilket inte var helt lätt. Han visste inte alls vad han ville ha och bad mig att bara välja ett par... Blev tillslut ett par svarta =)



Idag har jag försökt ta igen lite pluggande. Det går segt, tyvärr, men än så länge kämpar jag på och ör inte beredd att ge  upp. Så här såg det ut för bara ett tag sen (ha överseende med mina kråkfötter, min arabiska handstil har en lång väg kvar att utvecklas :P)


Dags att gå och kolla maten...

Hörs!
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0