Ljusare framtid...

Jag har fått jobb!!! Det är så otroligt skönt och jag slipper oroa mig mer över hur det ska bli. Sen kanske det inte är mitt drömjobb, men det kommer bli bra, det känner jag på mig. Och det ska faktiskt bli riktigt spännande och jag ser fram emot det (inte bara så att jag tar första bästa och tänker att jag får stå ut...)! Det här innebär att jag kan börja kolla på en ny lägenhet. Inser att det inte kommer fungar bra att bo kvar i min lilla etta på 30kvadrat. Jag får knappt plats så hur ska det då kännas för R när han kommer. Dessutom kommer jag börja på ett jobb som har uniformskrav, så det kommer tillkomma en rad arbetskläder som ska bo nånstans också. Jaja, jag har börjat kolla efter en 3:a i Hässelby/Vällingby området. Ska ringa Svenska bostäder och kolla hur det fungerar med uppsägningstid och sånt. Jag hoppas på att 3 månader inte gäller om man flyttar internt.
Nästa vecka så kommer jag få jobba minst 3 dagar på en skola där jag jobbat tidigare. Måndag och tisdag blir det  som lärarvikarie i en 3:a, tisdag eftermiddag och onsdag på fritids. Sen får vi se om det bli nått torsdag och fredag också. Det vore trevligt, behöver komma igång och jobba!!!

/A

Kommentarer
Postat av: elin

hej ,va skönt att det ordnat sig för dig! =) hört något från migrationsverket enu?

2009-09-26 @ 10:03:26
URL: http://elinadamhatem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0