Lite bilder!

Här är hon, lilla Lina, det nyaste tillskottet i familjen =)

 (Lilla Lina och hennes moster Sana)

Jag hade köpt med mig en gullig liten dress (Jack/tröja och byxor) i cerisrosa velour (HM) från mig och R och mamma skickade med en långärmadboby med Hello Kitty på. Lite i största laget precis som kläderna hon har på bilden, men ville vara säker på att hon kunde ha dom och det lär gå snabbt för henne att växa i dom!

Häromdagen var vi ju i huset där DarDar bor ett tag med sin flickvän, här är lite bilder från då.
 (R lagade mat som vanligt :P)
 (Brik)

 (Dardar, flickvännen och hennes väninna)

Så här bor vi den här veckan:




Litet men helt okej. Tyvärr så är det ett väldigt dåligt utrustat kök bara.

Nu 2 bilder på anledningen att jag är här, min man så klart!



Nä, dags att dra!

Eid mabrouk önskar jag er alla! (Betyder typ Glad Eid. Och (lilla)Eid firar man nu när ramadan tagit slut.

/A och R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0