Låååååååååång dag

Det känns som att idag har varit en enighetslång dag. Började med  att vara lärarvikarie i samma 3:a som igår fram tills strax efter lunch, då hade jag lite rast (då jag hann äta lite kladdkaka som snälla söta Therese hade sparat till mig från fritidsmötet!). Sen gick jag in och stöttade i en 1:a under deras sista lektion. Sen gick vi ut och barnen lekte ett tag sen vidare till mellis, sen tillbaks till skolgården och utelek ett tag sen vidare in och pyssla för min del (leta gula pärlor, stryka pärlplattor, trä nya trådar i vävramar, vika askar, gissa barnnamn, småprata, plocka pärlor på golvet.......) sen städa. Sen slängde jag mig på cykeln och trampade hem. Hann göra lite kaffe innan det var dags för arabiskalektionen. Jag har inte på långa vägar pluggat så mycket som jag borde, tyvärr. Jag ligger helt klart efter =( måste skärpa till mig. Jag hann slänga i mig lite mat innan det var dags att springa till tunnelbanan. Jag var med på ett styrelsemöte i knappt en halvtimme men sen anslöt jag till min kör och sjöng för glatta livet istället. Sen tunnelbanan hem och nu är jag helt slut, ikväll igen!
Sov dags!

R var hemma hos sin familj hela dagen igår. Alla saknar mig och är arga på R för att dom förväntar sig att han kommer att flytta till Sverige och sen aldrig komma hem och hälsa på. Men svärfar sa att det var okej, så länge han skickade ner mig i alla fall :P

Natti natt!
/A 

Kommentarer
Postat av: Erica

Heej "frutunisien"

Måste säga att klockan tickade på ganska så fort efter att jag fann denna blogg. Jag blev så tagen, fick nästan energi till att fortsätta kämpa.



Jag var i tunisien i Juli månad och träffade vad jag trodde var mannen i mitt liv. Men efter alla omständigheter och funderingar fick jag för mig att ett liv med honom aldrig kommer att funka. Så igår började jag genom telefon förklara för honom att jag börjat tvivla på vår framtid.



Jag undrar nu om du har några raka tips/råd till mig för att lyckas och hålla motivationen uppe? :)



Har varit helt underbart att läsa din blogg!!



Varma hälsningar

Erica

[email protected]

2009-12-29 @ 01:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0