Har jobbat idag!

Första dagen på evigheter... och jag är helt tokslut. Trots att jag bara jobbade till tre så hann min hjärna få nog :P Först lärarvikarie och sen lite extratid med att passa ettor på fritids. Imorgon är det 3:an på förmiddagen och fritids efter lunch. Onsdag och torsdag är jag "bara" fritidspersonal. På torsdag är det dessutom höstmarknad på skolan, den brular bli riktigt trevligt. Jag ska dessutom hinna med att lämna ett alkohol/drogtest (för nya jobbet) samt skriva på anställningsavtal och prova ut uniform och fixa passerkort... Spännande...!
9 av 10 svenskar är nöjda med sitt liv läste jag idag och jag känner att jag är på god väg dit nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0