Fredrik 20 år

Idag ska vi till min mammas moster på middag. Vi ska fira hennes son Fredrik som fyller 20 år idag. Han är egentligen min mammas kusin, men känns mer som min kusin... Det bjuds på paj och familjegemenskap! Det blir nog bra och trevligt =)
Igår var jag och mamma och firade en vänns födelsedag. Där bjöds vi på god middag, trevliga samtal och en del fnissande. Jag visade upp en del av mina bröllopsfoton, det var uppskattat.
Nu saknar jag min man väldigt mycket, känns som om livet vore lättare bara han var här. Men saker fortsätter att dra ut på tiden. Och den svenska byråkratin är inte snabbare än det korrupta tunisien...
Jag har varit dålig på att uppdatera, har inte riktigt haft ork. Man skulle kunna tro att jag skulle fixa allt möjligt nu när jag går hemma. Men det finns ingen ork, ingen lust, ingen glädje.... Så jag gör i stort sätt ingenting. Dricker kaffe, kollar på tv, kanske tar mig en sväng till Vällingby på sin höjd. Men det måste bli ändring på det, dags att ta tag i mig själv!
Jag kanske återkommer ikväll och kan berätta mer om livet och om kvällens födelsedagskalas!

/A

Kommentarer
Postat av: Elin

hej va kul att höra lite från dig igen.. =D vi ska åka till Tunisien någon gång i Oktober du får gärna följa med om du vill! =D ge inte upp var stark snart kommer du få en vändning och allt kommer bli perfect!

2009-09-05 @ 12:24:38
URL: http://elinadamhatem.blogg.se/
Postat av: Tusensköna

Vad är det som sätter stopp för honom att få komma hit? Hoppas det går att ordna så att du slipper vänta längre =)

2009-09-06 @ 08:17:00
URL: http://www.tusenskona.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0