02:20

Jag är trött... Varit hos Lina på födelsedagskalas (lite i efterskott sådär). Det var trevligt och lagom, men ack va trött jag är. R ringde runt 1 och frågade om allt var okej. Han visste att jag var hos Lina, men vanligtvis ringer jag honom vid tiotiden och då ligger jag redan under täcket, så han undrade om jag fortfarande var vaken. Var en behaglig promenad på runt 20minuter hem (12,6 grader visar termometern), såg en hel del taxibilar men inte en ända människa. Och nu känns det verkligen skönt att få krypa ner under täcket och somna. Imorgon är det plugg som gäller. Jag har slarvat och ligger efter så om jag vill ha en chans att klara av kursen så måste jag sätta fart!

Sov så gott alla!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0