Var hos Lina igår

På middag och samkväm. Var riktigt trevligt. Vi fick god mat, pratade en massa strunt och viktigheter och drack lite vin. Det var dock totalt omysigt att promenera hem strax innan midnatt, då det var ett fint duggregn som gjorde att jag blev otroligt blöt och jag såg ingenting för glasögonen belv helttäckta av vatten. Men men, det funkade. Gick en bit och sen ringde jag R och pratade med honom hela vägen hem. Han är glad men otålig nu när han vet att papprena är i ordning och att det inte är jättelångt kvar.

Nu ska jag fylla på min termosmugg med lite kaffe och dra iväg på styrelsemöte. Och jag måste försöka pilla lite mer på handdatorn som vi ska använda oss av på jobbet och måste bestämma om jag ska tacka ja till lägenheten jag var och kollade på igår (stod på plats 7 eller 8 så det är ju långt ifrån säkert att just jag får den bara för att jag bekräftar intresse). Måste diska sen när jag kommer hem sen, tänkte göra det på morgonen men jag sov länge (extra länge med tanke på att man fick en timme extra).

Hörs
A

Kommentarer
Postat av: Karin

Hejsan! vilken trevlig blogg du har :)

har en fråga angående Tunisien, jag ska åka till Monastir den 4:e december och undrar hur vädret är där då? kan man bada och sola i december?



jätte tacksam för svar.

2009-10-27 @ 14:22:34
Postat av: Lizze

Hej! Jag har ett par frågor angående ditt förhållande med din man. Jag träffade en kille när jag var i Tunisien förra veckan. Han är helt underbar och jobbar som dansare på ett hotel där. Hur träffades du och din man?

Tycker du att jag ska glömma killen jag träffade eller ska jag ha kvar hoppet?

Jag tog hans nummer, adress, facebook och msn och jag ska dit igen om 8 månader. går det att vänta så länge? Han säger att han kommer åka till Sverige någon gång nästa år, men han vet inte när. Hoppas att du kan ge mig några råd om detta! Kram!

2009-10-27 @ 17:46:26
URL: http://borjaomfranborjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0