Ingen sovmorgon idag inte

Jag var uppe vid 8-tiden och fixade kaffe och lyssnade lite på radio och bara tog det lugnt. Fyllde på en termos med kaffe och traskade iväg till Vällingbyhallen. Min lillesyster spelar i Spånga och i dag mötte dom Vassunda och dom (Spånga) vann med 21-19 (tror jag att det var....)! Amanda gjorde ett par mål och enligt mig fick hon klart godkänt  =)

Det var inte toppenljus i lokalen och det kombinerat med massa rörelse gjorde att det var svåfotat. Men jag försökte så gott det gick :P







Jag har inga jättenya bilder på min yngsta syster när hon spelar fotboll så får bli från förra året (hon spelar i AIK)




Jag är så glad att mina systrar finns och jag älskar dom hur mycket som helst och jag önskar att vi kunde ses oftare!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0