Gift även i Sverige

Nu är det ÄNTLIGEN registrerat, jag är gift även här i de svenskadatabaserna! Som jag skrivt innan så har det tagit otroligt lång tid för att det här ska ordnas. Men från det att jag pratade med en handläggare på skatteverket och knappt kunde hålla tillbaka tårarna och min frustration så har det nu knappt 2 veckor senare blivit gjort! Skickar ett stort tack till den mannan på skatteverket som tog mig på allvar och såg mäniskorna bakom alla papper. Så nu står det civilstånd: Gift och namnändringen har gått igenom, så nu mina vänner så är jag inte den jag var förra veckan =) Vi hoppas på att jag får mitt familjebevis i brevlådan imorgon och att jag då kan skicka det så handläggaren på migrationsverket har det på måndag! För då kan vi verklgen börja räkna ner, nu är det inte många steg kvar!!!

/A

Kommentarer
Postat av: rita

Lycka till gumman , hoppas allt löser sig och du har mannnen snart hos dej

2009-10-23 @ 06:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0