En arbetsvecka

Det är första vekan på över 20 veckor som jag faktiskt har jobbat. Först var jag ju tjänstledig, sen hade jag lite semester (plus lite ofrivillig semenster) och sen så valde mitt exjobb (läs ex chefer) att göra som dom gjorde och det innebar att jag var tvungen att gå hemma ( med lön och må dåligt). Men sen blev papprena äntligen underskrivna och jag kan gå vidare så gott det går. Och nu är det precis en vecka tills jag börjar mitt nya jobb hos MTR. Jag vet att jag kommer att få jobba minst en dag nästa vecka också. Jag är helt slut men känns så himla skönt att ha nått att göra igen, och jag älskar ju att jobba med ungar =) så jag har verkligen inget emot att hoppa in och vicka lite.

Idag ska jag till pappa, hans fru fyller år så det blir middag. Kanske jag kommer vara duktig och ta med mig kameran så jag kan bjuda på lite bilder sen...

Ha en bra dag!

/A

Kommentarer
Postat av: elin

hej hej det var ett tag sen vi pratades vid.. hur går allting för dig? Adam fyller också år idag.. =)

2009-10-03 @ 19:33:10
URL: http://elinadamhatem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0