Dålig på uppdatering

Jag är så otroligt trött just nu, nya jobbetsutbildning har ställt till det på sovfronten... Men jag är glad ändå. Idag h ade vi ett förberedande prov (i taxekunskap), det riktiga provet är imorgon! Jag var en av 2 (vi är 15 i gruppen) som blev godkänd!!! Känns som jag har koll på läget, så med lite repetition, för säkerhets skull, så borde det inte vara några problem imorgon =)

Det är bandyupptakt idag. Det finns ett gäng, BeckombergaBandySällskap, som träffas och har samkväm och kollar på (is)bandy och är allmänt Hammarbyiga. Jag har blivit inadopterad i gruppen (trots att jag inte är hammarbyare...) och det det brukar bli riktigt trevliga träffar =)

Dags att läsa igenom SL-bibeln igen....

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0