ÄNTLIGEN igen!

Idag så hade pappret från skatteverket äntligen kommit! Jag har lagt det på lådan idag, så handläggaren på migrationsverket borde  ha det imorgon!!!

Det är tungt på jobbet, det har inte rikgtigt dragit igång än så det finns inget vettigt för oss att göra... Men på måndag blir det nog bra, när det börjar på riktigt! Det ska bli skönt att komma igång och slippa ifrån intrigerna som tyvärr rådigt i våran grupp den här veckan.

Jag (eller menar vi) har förhoppningsvis en ny lägenhet från och med 1 januari. Väntar bara på ett okej från hyresvärden. Fram tills jag har det på papper så vågar jag inte hoppas fullt ut...

Karin, trevligt att du gillar min blogg =) Som svar på din fråga så måste jag säga att jag inte är helt säker. Men jag tror att det är en dagstemperatur på 17-22 grader men betydligt kallare på kvällen. Förra vintern hade dom runt 2 grader på kvällarna (men det är ovanligt kallt sa min man) så packa långbyxor. Jag ska försöka komma ihåg att fråga min man om vädret ikväll när jag pratar med honom. Men frågar man honom så är vattnet nästan aldrig tillräckligt varmt för badande :P

Nu ska jag lägga in räkningarna =(

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0