R har fått sitt UT beviljat!!!

Ringde migrationsverket idag och var beredd på kamp och tjat... Jag pratade med samma kvinna som jag pratat med förut (hon som senast förra veckan sa att jag skulle räkna med mer än 6 månader...) och jag frågade snällt om min mans ärende fått en handläggare. Hon knappade lite på sin dator och sa sedan Nej, det har han inte. Men sen kom det:
-Eller vänta lite nu, jag läste fel... Det är redan klart och godkännt sedan den 6:e november och papprena är på väg hem till dig!
Jag tror knappt att det är sant, han kommer snart att komma hit =)
R trodde knappt heller att det var sant, men han är nu ute och snurrar och letar efter en flygbiljett och få tag på finska ambasaden för att kolla att hans papper kommit in dit (så han slipper åka i onödan) och berätta den glad nyheten för alla såklat!

Ville bara dela med mig av min glädje!


Kommentarer
Postat av: elin

gud va kul att det äntligen har hänt lite grejer =) hoppas de inte tar låg tid innan han kommer, jag vet att detur har biljetter för 3000 kr i fast pris på enkel resor hit =) lycka till med allt =)

2009-11-10 @ 21:55:29
URL: http://elinadamhatem.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej



Jag har en fråga..Vilken flygbolag åkte din man med? Jag väntar nämligen på min man snart =) Kram

2010-01-30 @ 14:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0