Ledig, återseenden, middagsplaner, längtan...

Helg! Känns så otroligt skönt att få vara ledig i två dagar nu =) Nya jobbet tar på krafterna och allt fungerar inte smärtfritt. Men förhoppningsvis så ska det bli bra om man ger det lite tid.
Nedräkningen tills R kommer har börjat på allvar nu, bara 8 dagar kvar ju!!! Förutsatt att allt nu går som det ska. Vi har hitills inte haft sån jättetur, men ibland så fungerar det. Jag längtar halvt ihjäl mig nu... 

Idag när jag stod vid Odenplan och jobbade träffade jag en person jag inte träffat på över 10 år (eller nått sånt). Min bästa kompis när jag gick i grundskolan hette Patrik och  idag träffade jag på hans lillesyster Pixi (Patricia). Ibland är världen liten... Var ett roligt återseende i alla fall =)

Mamma och jag gjorde julkort härom dagen, här kommer några kort





Inte fotat så mycket på senaste tiden, men lyckades ta en suddig matbild idag. Åt färsk pasta med kräftsås (kryddad med lime, citron, lite vitlök och ost). Var väldigt gott


Igår gjorde jag hamburgare med avokadoröra och en bönsalsa, smakade riktigt bra det med =)


Nu ska jag iväg en sväng, lovade Rami att jag skulle göra honom sällskap över en middag. Jag har ju redan ätit för länge sedan, men får nog ner en cola eller så :P

Imorgon ska jag och mamma hem till Sandra och äta middag med  henne och hennes mamma Inger. Vi ser fram emot det båda två!

Trevlig helg

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0