Fikapaus

Sitter i Vällingby och dricker välförtjänt kaffe. Varit i Hässelby för att göra en besiktning av min lägenhet där tillsammans med husvärden. Gick helt okej, bara anmärkning på hallgolvet, men det var ju väntat. Hoppas att min familj och vänner kommer kunna hjälpa mig med städningen i Hässelby (bovärden sa att hon är jättenoga, så vill jag inte betala en svindyr städfirma i efterhand så gäller det att vara noga!) och flytten till Grimsta :) Hade tänkt kolla upp vaccineringen men som en kollega och vän upplyste mig om så måste jag vara frisk för att få ta det och jag är fortfarande förkyld. Så avvaktar lite till. Har velat lite från och tillbaka, men har insett att jag tillhör riskgruppen så det blir nog till att gå och ta dom där sprutorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0