Lina jag har en hel anteckningsbok bara för dig!

Lina, jag antecknar för fullt! Mitt liv är ju för tillfället ganska så långtråkigt så lever mitt liv genom dig ;P För jag är nog ganska uttråkad för tillfället, det här är en liten stad, och när man dessutom har en begränsad budget så blir utbudet av aktiviteter ytterligare begränsat. Men men, jag klagar inte, allt för mycket i alla fall...Solen skiner, jag är här med min kärlek, bröllop stundar och nedräkningen har börjat till det att Mamma, Lina, och Rami kommer, och sedan Anna och Kamilla en vecka senare. Jag borde göra en ordentlig ansträngning med språket, men ack va krångliga ord dom har...

Bilder från dagen
R ville bli fotat med en fiskebåt när vi gick på stranden, så vi hade någon ny bild att lägga upp här. Och när jag frågade honom om vad det är för konstig min han gör så menade han att det var en turistmin, vad nu det är...




Bildbevis på att R i alla fall badat fötterna redan i maj :P


ana badat fötterna ( Översättning för oss vanliga dödliga, ana betyder jag, alltså: Jag har badat fötterna. Skrivet av R)

Efter badandet av fötterna så stannade vi till på La Paix på vägen hem för att kolla eventuellt jobb för R. För tillfället så finns det fortfarande för få turister där... Det här med jobb är knepigt här nere, och säsongsjobb är ingen höjdare!

Har i alla fall bilder på poolen där *ler* även om vattnet verkar vara iskallt


Har ingen bra bild på mig idag, så lägger in en till på R



Lovar att försöka få en bra bild på mig imorgon eller så, och kanske en på mig och R tillsammans till och med *s*


Idag har jag pratat både med farmor och mamma =) Blev nog dyrt för mamma, för hon sa att vi bara skulle prata en kortis på mobilen, men samtalet slutade på 31 minuter (innan dess pratade vi ett tag från hennes hemtelefon, men problem med mottagningen)... Så känner mig riktigt glad idag!

Allt gott till er alla
/A


Kommentarer
Postat av: Åsa (oz)

hej!

Jättefin Blogg! Kul att läsa hur du har det och att få se bilder :o) jag skulle också vilja spendera en längre tid i Tunisen nån gång....

Ha det gott och njut av solen och kärleken!

Kramar Åsa

2009-05-13 @ 12:04:01
Postat av: Rita

Härliga bilder från tunis här är en ännu en tunis från Rita från sadiqa

2009-05-16 @ 09:22:51
Postat av: Lina-pina

Bra! Jag vill ha utförlig feedback!

Senaste nytt: fredag, goes bar-hoppin´ runt Söder. Debaser Medis, Carmen och Vampire Lounge på en kväll.

Lördag: jobbar, är seg, smiter tidigare för att gå och se Star Trek med Sara. The movie is frikkin´ awesome, yeah! Alex är i Japan så den subban får släpa med sig oentusiastiska Tommy senare. Söndagsprognos: jobbar, är seg, aber arbeit macht Geld! Nu: duschdags sen läggdags! Kram

2009-05-16 @ 23:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0