Ursäkta frånvaron

Men jag har varit sjuk. Legat däckad i stort sätt i flera dagar. Inte kunnat äta eller någonting. Men nu mår jag bättre, första gången jag är ute på 4 dagar =) Nog för att det har varit otroligt jobbigt och plågsamt för mig så har det även varit jobbigt för min andra hälft. Men han ser redan ut att må bättre, även om han förväntar sig att jag ska äta som en häst så här första dagen jag äter nått ordentligt alls...
Idag har R städat, och städning här är ju inte detsamma som hemma med dammsugare och allt...
Nu kan jag förvisso skylla på att jag inte är tipptopp efter sjukdom, men måste sluta vara så bortskämd och låta R göra allt... Jag borde framför allt börja laga mera mat, det tycker jag ju dessutom om. Men känns mig totalt vilsen på vad jag ska göra... Fast köttbullar känns väl givet =)
Nä, nu är den lilla orken jag  hade helt tagit slut!
Vi hörs
Kram A

Kommentarer
Postat av: Rita

mashallah duktig man du har

2009-05-19 @ 07:23:55
Postat av: Margareta o Johnny

Hoppas du kryat på dig.

Kram

2009-05-21 @ 20:28:34
URL: http://frutunisien.blogg.se/
Postat av: Nina

Såg länken till din blogg i Sadiqa :)

Nu får jag börja följa denna då ag är så intresserad av tunisien. Min man kommer därifrån också :)

2009-05-21 @ 22:55:53
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men vilket snyggt rum. Avis man blir! Här i Bahrain är de flesta hus helt utan charm. Den gamla stilen finns inte på husen. Hittar man ett äldre hus så är det väl fallfärdigt eftersom de inte kan ta hand om något. Bilderna i din blogg är väldigt hmm well hur ska jag säga...de ger en bra känsla.

Kram

2009-06-02 @ 06:02:15
URL: http://www.saffronsays.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0