Trött idag

I vanliga fall så tröttnar jag ju ganska så tidigt på kvällarna men bnrukar försöka hålla mig uppe till efter 23 i alla fall... Men igår så velades det fram och tillbaka om vi skulle åka på ett bröllop i Tunis. Tillslut så blev det ett jag, och vi skulle åka med 3 andra vänner. Bröllopet var en väns syster. För min del och mina pensionärsgener som föredrar att gå ut i tid så man kommer hem i tid så gick vi hemifrån allt för sent. Men sen så väntade en evig väntan på en hotellbar. Vi behövde hyra en bil, men det var problem att hitta någon, och den enda man hittade ville ha en deposition på 1000dinarer...vilket ingen av oss hade att lägga ut. Så vi väntade och väntade...tillslut så kom vi i alla fall iväg i en bil, men då var klockan redan efter elva, och det tog knappt en timme dit. När vi väl kom fram kan jag säga att kalaset redan var över, var bara fotograferingen kvar. Så efter att ha blivit fotograferad med brudparet och en massa presentationer och artighetsfraser så åkte vi vidare till Ilias (kompisen vasr syster gifte sig) familjehus (tror jag) och åt lite couscous. Det var trevligt, men jag var så trött att jag höll på att trilla av stolen. Det gjorde även Dar-Dar som hade fått för mycket att dricka redan innan vi lämnade Hammamet. Vi kom hem nångång efter 4. Detta efter att ha åkt 7 personer i en pytteliten bil hela vägen från Tunis...inte optimalt inte!

Här kommer lite bilder från bröllopsfesten i alla fall. Tyvärr var ljuset ingen höjdare...









Dags för lite matbilder, det var längesen. Igår åt vi sardiner =)







Inte heller dom här bilderna hör ju till dom bästa jag tagit. Men ibland är det roligare att ha än okej bild än ingen alls...

Passar på att säga grattis till alla er mammor så här på Morsdag!

Kram A

Kommentarer
Postat av: mamma mu

Snart är det du som står där och blir fotograferad.

puss

2009-06-01 @ 10:35:59
Postat av: Sandra

Härliga bilder men jösses vilka amazonkvinnor på den tredjen bilden! De är ju hur långa som helst (klackar ok men det hade nog alla de andra damerna med).

2009-06-02 @ 05:54:59
URL: http://www.saffronsays.com
Postat av: Farmor och faster

Hej gumman!



Vilken klänning...... Glitter och paljetter så det står härliga till! Hur blir det med din? Vi tror inte att din blir lika glittrig..... Har vi fel?



Farfar, Mange, Pontus och Marcus hälsar så mycket!



Stor kram från

Farmor och faster

2009-06-09 @ 13:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0