Torsdag redan, var tog onsdagen vägen?

*Brr* jag fryser. Fast det är inte speciellt kallt, har nog bara fått en överdos av solen. Och folket säger att nu har nog värmen kommit helt, och kylan kommer inte återkomma förrens om många månader. Men vi får väl se... Promenerade längst stranden idag igen, och måste erkänna att vattnet inte bara känns iskallt inte, kanske dags för ett bad snart =)

Ni vet hur dagarna gå här när det inte är något speciellt som måste ordnas, här kommer bilder från dagens 2:a fik


Vi hade sällskap av Dar-dar och Adel idag.

Idag var det jag som fick laga mat, kors i taket. Kan inte påstå att det var den godaste maten jag någonsin lagat, men helt okej. Var sjukt sugen på tzatziki (med massa vitlök) så det fick det bli *mums*



Och lovade ju en bild på mitt apelsinträd som jag fått av svärmor (blundar ju tyvärr, men man kan ju inte lyckas med allt här i livet)



Kan bjuda på en till bild på mig, med turisttåget som R envisades med att fota :P


Nu är R riktigt uttåkad, blir så när det bara är han och jag som kommer hit. Funkar bättre när han har någon kompis med sig så dom kan sitta och prata så jag slipper ha dåligt samvete över att jag försvinner in i datorns värld för ett tag... Tur att det finns en tv för honom att titta på i alla fall =)


Vi hörs!
/A

Kommentarer
Postat av: Lina-pina

Hej! Jag ser att du fortfarande håller dig till den mörkare färgskalan i resegarderoben :) Easy does it! Idag sitter jag och pluggar lite, Emma är här och lånar tvättstugan. Hon är vrålförkyld (yay! tack för besöket!) och har lånat min säng medan kläderna torkar. Ska nog ut på stan ikväll men har inget närmare planerat. Kramar!

2009-05-09 @ 14:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0