Stranden



Jag vet att det låter helt absurt för många av er, men idag var första gången jag (vi) var på stranden för att faktiskt vara på stranden. Klart att vi har promenerat längs med vattnet flera gånger, men idag var det solkräm och bikini som gällde!  Det var nästan så jag ångrade mig, för det är så sjukt varmt, som tur var blåste det lite.Det tog mig ända lång tid i solen innan jag vågade mig i vattnet. Jag är en badkruka! Eller nja, jag är en badkruka när det gäller att komma i vattnet, när jag väl är där plaskar jag glatt runt som ett blötdjur. Tänkte dessutom vara generös nog och bjuda på bilder på mig idag...




R satt snällt bredvid mig när jag lapade sol, men i skuggan självklart. Han verkade inte tycka att det var allt för olidligt =)  3 kalla öl hjälpte nog till att hålla hans humör uppe. Själv var jag duktig och drack ordentligt med vatten, det gjorde inte R vilket gör att det är han som dras med huvudvärk nu på kvällen... Jag verkar dessutom ha klarat mig från att bränna mig nånstans trots flera timmar i solen mitt på dagen och jkag ser inte ut som en jättetomat :P

Överlag en härlig dag!

Kram A

Kommentarer
Postat av: Rita

Ni verkar ha haft det verkligen trevligt mashallah

2009-05-23 @ 22:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0