Lördag!

Whooo! Eller vad spelar det för roll egentligen....alla dagar skulle kunna vara lördagar här för mig nu.
Idag så är R:s kusin och hans vännina på besök från Tunis. Vi har druckit kaffe, och lite öl.
Vi åt lite ute på våran innergård. Ju mer öl dom får i sig, dessto mindre engelska pratas det... :P Men jag klarar mig gasnka så bra ändå, har ju vant mig vid att inte förstå så mycket.



Måste med ledsamhet måste jag medela att myggorna har hittat mig! R lämnar dom ifred men mig biter dom med glädje, och lämnar elaka myggbett som svunlnar upp och kliar och gör ont... *grrrrr*


Nu ska jag inte vara ohyffasd som mot sällskap längre. Nu har vi dessutom fått någonstans att sitta, när vi kom hit var det helt fullt, och alla stolar från uteserveringen var intagna. För det var tydligen någon viktig tunisisk fotbollsmatch. Men den är slut nu =)

Dags att gå!
Vi hörs
Kram A

Kommentarer
Postat av: mamma Mu

Elaka myggbett!Eller elaka myggor som plågar dej. Hoppas de har försvunnit när jag kommer ner. Puss

2009-05-10 @ 10:22:19
URL: http://frutunisien.blogg.se/
Postat av: Margareta o Johnny

Kul att se hur du har det. Kram Margareta o Johnny

2009-05-10 @ 15:25:17
URL: http://frutunisien.blogg-se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0