Jippi, ett litet steg närmare

Tyvärr är det inte ett så stort steg, men ändock, ytterligare ett papper har ordnats med stämplar och allt. Tog bara (!) 3 veckor... Nu har vi papper från banken som ska ordna problemet som R har med sitt nuvarande pass. Och när det problemet är borta, så kan han ansöka om ett nytt pass, och när han får det kan han ansöka om uppehållstillstånd i Sverige. Visst känns det som om vägen fortfarande är otroligt lång, men vi närmar oss steg för steg!
Förutom att åka en sväng till Nabeul för att hämta det där pappret har jag inte gjort nått alls riktigt idag. R försökte få tag på någon som kunde hjälpa honom fixa hans pass extra snabbt (men han dök aldrig upp) och jag hade tänkt ha maten klar tills han kom hem. Men tji fick jag och han, då han lämnat huset med den enda tändaren...

Inga nya bilder från idag, men kan väl lägga upp några jag tagit innan.









(Mormor och morfar! Trevligt att ni ringde idag, hoppas att ni hittade hit till min blogg också så ni får se lite bilder och låsa om vad som händer här nere i mitt liv!)

Dags att sluta skriva och vara lite social med min man nu.

Vi hörs!
Kram A

Kommentarer
Postat av: mamma Mu

Halloj. En hälsning från mamma, Jill och Maria som sitter och tittar på dina bilder och läser hur du har det.

Kram från oss alla

2009-05-26 @ 13:37:18
Postat av: Lina-pina

Hej! Jättefina bilder!

Idag har jag varit i skolan och konstaterat att jag inte hinner skriva och lägga fram min uppsats till sommaren. Jag ska ändå skriva så mycket som möjligt innan jag åker, jag har ju en massa material och det är dumt att tappa momentum.

Alex var här igår och visade bilder från Japan, dit vill jag också åka. Nu är det iaf bara tre veckor innan jag får se Tunisien!! och Anna.. Kram på er!

2009-05-27 @ 13:19:28
Postat av: Kamilla

Kunde inte du ha "lämnat" huset och köpt en ny tändare? Förstod inte riktigt...

2009-05-28 @ 10:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0