Jävla myggbett

På allvar håller jag på att bli galen (konstig mening det blev...men ni fattar nog) av mina myggbett. Dom som besvärar mig nu fick jag för två dagar sen när jag senast satt här och skrev, med bara ben... Det misstaget har jag inte gjort om idag, har långbyxor på mig, vilket är ganska skönt då det blåst mycket hela dagen och det har inte avtagit ännu. Åter till myggbetten så har jag runt 15 stycken fördelade på båda benen från knäskålarna och ner. Dom är stor, svulna och hårda, och dom kliar som fan och gör ont! Nog klagat, men måste få utlopp då den ända sympatin jag får från min man lyder: Glöm dom! (vilket inte alls hjälper!!!)
 Igår åkte vi till R:s hemstad (by) för att försöka ordna hans pass, men inte gick det speciellt bra inte. Den flickan som hade hand om dataskrivandet bara gick och passmaskinen som gör passet (som finns i en annan stad) var trasig. Turen är inte riktigt på våran sida. Idag träffade han en polis här i Hammamet som skulle kunna hjälpa till, men sen när han såg att R inte var skriven här så sa han att han först måste ändra det (vilket tar en månad...) Jaja, vet inte riktigt hur det bli nu, får väl göra ett nytt försök där han kommer ifrån.

Nä, nu blåser det för kallt, dags att gå hem och krypa ner och kramas under en filt!

Dagens bild är på några vindsurfare, kan inte riktigt beskriva hur mycket det blåst idag, men här får ni en lite aning i alla fall.



Vi hörs!
/A och R


Kommentarer
Postat av: moster lena

hej nu va det länge sen jag va här oj va det hänt mycket jag hoppas dina myggkompisar låter dig va i fred, mamma din får ta med myggmedel :-)

skönt att din man komm hem jag har ju inte gratulerat er så jag gör det nu jag har trot att det va den 27 juni men ett STORT GRATTIS från oss i vallentuna

2009-05-31 @ 08:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0