Idag har det regnat

till mitt förtret och till R:s glädje. Han gillar nämligen när det regnar. Han har nån teori om att det regnade när han föddes och att det är därför han nu gillar när det regnar. *Och jag menar inte bara som en själv, som tycker om när det regnar när man själv sitter inne under en filt och dricker te och läser en bok, utan även att traska runt ute i det...  Men nu till kvällen verkar det ha klarnat, så slipper nog regnet imorgon. Nog ordat om vädret, men jag kan inte rå för det, är ju trots allt svensk :P
Idag har varit ytterligare en dag fylld med inte så mycket. Kaffedrickande inomhus idag, det var väl variationen...
Till middag bjöds jag på ugnsbakad fisk, hemgjorda pomesfrites och en salladsaktig rätt med ägg och persilja som jag inte kommer ihåg vad den heter...
Nu sitter vi på internetfiket och kollar lite på fotboll. Här är en bild på stället, finns nog flera fik som har internet uppkoppling, men det här ligger på lagom promenadavstånd och är trevligt så det är hit vi går =) Bilden tog jag igår, när vi kom hit lite tidigare än vanligt (så det fortfarande var ljust).


Imorgon väntar en ny tur till Nabeul och centralbanken. En vän till R känner tydligen direktören på banken eller något sådant, så han ska följa med och skynda på  det hela...men man vet aldig, man vet aldrig någonting om någonting här för det mesta.... men folk överlever ju tydligen ändå, så då borde väl jag också göra det =)

Hade tänkt lägga upp en bild på mig med mitt lilla apelsinträd som jag har fått av svärmor, men sidan krånglar... får bli en annan dag!
Vi syns och hörs!
Puss A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0