Suck

Känner mig inte alls inspererad till nånting just nu. Blir galen på allt med R:s pass och att det bara strular. Blir ännu mera trött på människor som säger att dom kan hjälpa till men som i slutändan inte kan leverera mer än ingenting. Men förvänta sig att man ska ge dom pengar, köpa öl eller mat åt dom det kan dom få ur sig *grrrrrr* Osamanhängande, ledsen, irriterad, frustrerad, galen, jag vet inte riktigt hur jag känner mig. Vet heller inte om jag ska skratta hysteriskt ochj hänge mig åt total galenskap ett tag eller grina floder och tycka synd om mig själv och R... Summa sumarum, R har inget nytt pass än vilket innebär att han inte kan ansöka om uppehållstillstånd i Sverige än. Och även om han får in papprena nu i dagarna så är risken att han ändå inte kommer till Stockholm förrens tidigast november....Nää, nu orkar jag inte ens tänka på det mer.

Kan tänka på nått roligare, som att jag kommit på att jag ska få tillbaks på skatten, hade av någon anledning lyckats glömma bort det. Kanske var tur för mig, så jag har nått roligt att tänka på nu =)

Vi skulle ha varit på 1års kalas idag, men det blev uppskjutet till på lördag. Äldsta systersonen opererade häromdagen  bort flera polyper och är fortfarande inte pigg. Så det passar bättre att ha det när alla kan komma! Men det är inte helt lätt att komma på vad man ska köpa till en 1 åring som dessutom har det mesta...

Bilderna idag blir en blandning av bilder jag tagit tidigare



Hemma i svärmors kök. Svärmor som kramar om mig, en syster och systerson på golvet och en syster med avkapat huvud i dörren...



Ja, jag vet att jag ser lkite bister ut, men jag älskar inte precis att bli fotat. Kan tillägga till mitt försvar att det dessutom blåste halv storm så kände mig totalt urblåst efter en kort promenad.


Lunchen en dag, bestod av denna sak som var fylld med ost. Antagligen fett som bara den...



En väldigt suddig bild som R tagit, men ack så charmig =)


R:s yngsta lillesyster Sana (uttalas typ Sanee)



Jag och svärmor ute bland kaktusar och citrusträd. Som ni ser hade gummistövlar eller andra mer rejäla skor varit att föredra...

Det får nog räcka för idag.

Kram A

Kommentarer
Postat av: mamma Mu

Förstår att det är jobbigt! Men snart kommer mamma Mu å snart blir det fest.

Kärlek till dej

2009-06-11 @ 06:38:22
Postat av: Kamilla

säger detsamma... men snart kommer kamillakossa och skrattar högt och glatt åt dig och med dig och ja... njuter av solen... KRAM

Postat av: Lina-pina

Hej! Det är inte så att jag glömt bort dig, det finns bara inte så mkt att rapportera från Sverige... Carro är i stan, lillasyster har tagit studenten, ska till Sandra imorgon på inflyttningsfest, sen försöka hinna med Alex´s Tommy´s födelsedagsfest. Jobba, tvätta, packa, ÅKA!

Helt sjukt att det aldrig går vägen med passet!

Håll ut! Ses snaaart!! Kram

2009-06-12 @ 12:51:53
Postat av: Lina-pina

...och vädret suger.

2009-06-12 @ 12:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0