Nästan 7 veckor här och nu 2 (!) dagar på stranden :P

Visst låter det otroligt, att vi bara varit två dagar på stranden. Men överlag så spenderas ju den mesta tiden i skuggan och min man är inte överdrivet förtjust i att gå till stranden. Men han satt nöjd under ett  och drack ett par kalla öl medan jag svettades i solen.


Ja, det är jag där ute och inte ett sköodjur :P


Här kommer nått så ovanligt som en bild på mig i bikin!!!


Eftersom det överlag är så få bilder på mig så lägger jag upp en till. Här kan ni se att jag inte alls är så brun som man skulle kunna tänka sig efter 7 veckor i afrika...



Innan vi gick hem från stranden stannade vi till på hotell La Paix och umgicks med vänner. R vägrar fortfarande att bada mer än fötterna, men hans vänner (här Wallid och Ilyas) badade både i havet och i polen.


Den här lilla krabaten verkar bo utanför oss, brukar se honom sitta på en vägg på våran lilla "innergård" på kvällarna. R gillar deninte alls medan jag tycker den är ganska söt. Fast sen började jag tänka på att vi sover med vidöppna fönster och då kändes det inte lika bra längre...

Jag har tänkt på att jag inte har speciellt mycket bilder på familjen trots att vi framför allt i förra veckan träffades väldigt intensivt. Fast när jag sen kollar igenom mina bilder så hittar jag en hel del, problemet är att jag inte känner mig bekväm med att lägga upp dom här, tyvärr, av respekt. För många bilder jag tar är personliga och avslappnade. Vilket betyder att det kanske är bilder på R:s mamma och storesyster utan slöja, eller en bild där man ser för mycket mer i urringningen på småsystrarnas tröjor eller.... Ja ni förstår vad jag menar... Men jag ska försöka tänka efter och ta lite acceptabla bilder så ni får se min familj =)  Kanske till och med kan lyckas imorgon då vi ska på 1års kalas. R:s systerson fyller år =)

Kram A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0