Kackerlackor och lycka!

Och med det menar jag inte att kackerlackor gör mig lycklig, för det gör dom verkligen inte... Men vi kan ju börja med den delen, alltså kackerlackorna, det har börjat dyka upp sådana hemma hos oss :S  Varannan kväll den senaste tiden har vi hört ljud frän köket (och en gång badrummet) och när man kollat efter så har det sprungit runt en kackerlacka. Blää! Jag kan erkänna att jag till viss del är fascinerad av dom, men samtidigt äcklad och skrämd. Insekter och sånt hör ju inte till det jag gillar bäst, och just dom här insekterna är ju så satans snabba att jag är på väg att hoppa upp på en stol när dom kommer i närheten. Lyckades i alla fall få en bild på en av dom innan jag tvingade R att ta bort den!



Nu till lycko delen
R har fått sitt pass! Efter månader av slit och trug så har han det i sin hand! Fast jag kanske ska vänta med att ropa hej tills jag faktiskt sett det med egna ögon... Nää, jag vägrar, nu vänder det och turen stannar på våran sida.

Och imorgon kommer min mamma, Lina och Rami. Nog för att jag har det bra här och det inte alls går någon nöd på mig så längtar jag halvt ihjäl mig efter dom =) Jag har aldrig varit borta från min mamma så här länge, känns konstigt.

11 dagar kvar till bröllopet nu, det är så spännande!

Nu håller mitt batteri på att dö...

Vi hörs!

Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va bra att det äntligen är fixat! Men du får ta å utrota kackerlackorna tills att jag kommer ;) Kram

2009-06-16 @ 20:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0