Det närmar sig!

Mindre än en vecka kvar till mitt bröllop! Mamma har varit och provat klänning idag (hon tänker hyra en). Det blev en rödglittrig sak med paljetter =) Och imorgon kommar Anna och Kamilla!

Idag har vi dessutom hela förmiddagen och in på eftermiddagen varit i Tunis (huvudstaden) och vandrat runt i runinerna från karthago. Eller i ett par ruiner i alla fall. Utgrävningarna är så utspridda så vi hann inte åka runt till alla (vi blev dessuton aningen försenade av att vi åkte vilse och virrade runt ett bra tag...) Bilder kommer senare, har sitter på en lånad dator för tillfället.

Imorgon blir det nog en lugn dag på stranden. Anna och Kamilla ska få en chans att landa och slappa. Torsdagen bjuder på ansiktsbehandligar, massage, noppning av ögonbryn och möjligtvis nått mer följt av en eftermiddag på hamamet. På fredag är det henna och hargos (tror jag det stavas...) som gäller och sen på lördag är det fest dags!

Bilder och uppdatering kommer en annan dag!

PS. Tack farmor och farfar för de salta pingvinerna!

Kram från A

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Åh vad underbart! Vi ses om några timmar (säger tjejen som inte går och lägger sig!) Nu ska jag packa ner det sista och sen ta en dusch innan jag ska iväg! KRAM

Postat av: Anna

Hej Anna,



Jag tänker på er varje dag, även om mina besök här i bloggen har varit få denna vecka oxå. Ska bättra mig på den punkten. ;-)



Roligt att få se bilder från ert midsommarfirande och allt övrigt ni gör tillsammans.



Jag ska imorgon skriva både här i bloggen och i ett sms. Jag hoppas att du fick mitt sms på midsommarafton så att jag vet att du får det jag skriver. :-)



Jag förstår dock att du inte har tid att läsa i bloggen imorgon lördag så jag skriver redan nu. Kanske att du inte läser detta förrän i nästa vecka. Jag skriver det nu i alla fall och imorgon tänker jag mycket på er hela dagen! <3



Må idag och alla era kommande bröllopsdagar skänka er kärleksfulla tankar och låt drömmarna som gör er lyckliga få gå i uppfyllelse.



Våra varmaste gratulationer och lyckönskningar på bröllopsdagen!



Kramar från Nenne med familj

2009-06-26 @ 23:47:07
URL: http://livsfokus.se
Postat av: Rebecka Um Khaled

Roligt att följa din blogg.

GRATTIS idag på stora dagen!!!!

Hoppas ni få många lyckliga år tillsammans.

Väntar i veckan på spänning med nya bilder av det lyckliga paret.

Ha det bra! Um Khaled från Sadiqa

2009-06-27 @ 13:39:02
Postat av: Anna

Hej A & R



Jag har precis skickat sms och även skrivit ute på facebook och nu skriver jag även här.

Jag hoppas att ni har en fin, vacker, trevlig och rolig bröllopsdag idag tillsammans med era nära och kära och vänner!

Mina och familjens varmaste gratulationer och lyckönskningar till er på bröllopsdagen!

Kramar från Nenne

2009-06-27 @ 16:41:07
URL: http://livsfokus.se
Postat av: Annelie (faster)

Hej gumman!

Idag är dagen efter din bröllopsdag! Stort grattis och jag hoppas att fitt bröllop blev som i dina drömmar!



Stor kram

Faster

2009-06-28 @ 08:55:03
Postat av: Annelie (faster)

Oj vad jag slarvade med att korrläsa....... Det skulle ju vara "ditt bröllop"....

Sorry!

Kram Faster

2009-06-28 @ 17:35:59
Postat av: Anonym

2009-06-30 @ 22:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0