Allt är inte annorlunda...

Mycket här är annorlunda och långt ifrån det jag är van vid. Men idag damp det ner en sak i våran brevlåda som fick mig att skratta till och inse att vissa saker kommer man ju inte ifrån. Var elräkningen som kom!


1 juni idag, var tog hela våren vägen? I och för sig så räknade jag ju mest ner inför resan ett bra tag innan jag åkte, och här har tiden flugit iväg. Bara lite drygt 2 veckor tills mamma, Lina och Rami kommer nu, och ytterligare en vecka på det innan Anna och Kamilla kommer, ser fram emot det =) Och det är mindre än 1 månad kvar till bröllopet nu, börjar bli lite smånervös inför om alla saker är tänkta på och om allt är planerat ordentligt och...Jaja, det blir bra!

Idag har jag äntligen kommit mig för att skriva lite vyvort, inte speciellt många men ett par stycken. Viktigtas känns det att få iväg ett till jobbet!




Nu ska vi ta en promenad, det är varmt och skönt och trevligt att passa på innan solen går ner.

Vi hörs
Kram a

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hihi nej det har du rätt i... räkningar kommer man aldrig ifrån tyvärr:-) Du har en jättetrevlig blogg som jag kommer följa.

/Melek från S forumet

2009-06-01 @ 21:02:41
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Ska bli jättehärligt att få komma ner! Men du, är det någon dresscode på bröllopet? ;)



KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0