Oj

Vad tiden rullar på... Ska försöka lägga upp lite julbilder snart! Men prioriterar annat för tillfället. Som att få ihop flytten den 9:e och att försöka hitta ett jobb åt R (vilket inte är det lättaste utan kontakter), och det vanliga ätasovaandas... Men det ska nog bli bra till slut!

Vi var i Kista idag för att byta en tröja som jag köpt till R i julklapp men som var för kort i ärmarna. Tyvärr fanns det inte i rätt storlek så det blev en annan tröja istället, plus två till och 3 till mig, och sen ett par jeans och en väska till R och ett par skor till mig. Måste ladda batteriet i kameran, men sen kan jag fixa bilder även på det :P Vi träffade dessutom på Hamed och Nazy där så vi fikade lite =)

Dags för mig att gå och lägga mig. Jobbar förvisso kväll, men dras med en dunderförkylning så behöver sova!

(Idag är det 6 månader sen vi gifte oss!)

Kram A

Kommentarer
Postat av: elin

=) grattis till ett halvår. känna som de har gått fort. det blev ingen tur till stockholm för oss men kanske blir de en annan gång.

2009-12-29 @ 11:39:12
URL: http://elinadamhatem.blogg.se/
Postat av: paula

Hittade din blogg när jag googlade om tunisien och måste bara säga mabrouk... jag har själv en kille i tunisien och det är roligt att läsa att man lyckas hålla kärleken och gifta sig och sen få ner sin kärlek... hoppas allt ordnar sig för mig också...



2010-01-08 @ 19:34:17
Postat av: Lotta

Säger oxå grattis mabrouk :=) till er

I dag har min man o jag varit gifta i 7 månader och vi väntar på besked från Migra, och det tar ju sin tid, men snart!!

Läser din blogg och känner igen frustrationen .....

2010-01-30 @ 15:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0