Utställning i Åkeshov

I Lördags var jag på Vernissage. Maria "Morris" Nilsson, en vän till mig och min mamma ställer ut akvareller på Tulpanens hus i Åkeshov. Hennes målningar kommer man kunna se månaden ut där! Jag rekomenderar er alla att åka dit. Det finns god mat och bra fika (mycket eko och reko) till helt okej priser och det är otroligt mysigt där. Man kan sitta i växthuset där Morris akvareller och andra konstnärers verk finns utställda och ta en fika och bara vara. Så ett tips till alla som letar efter någonstans att ta en fika eller käka lite samtidigt som man kan njuta av lite konst: Tulpanens hus i Åkeshov, precis vid tunnelbanan.
Morris



Daniel

Mamma

Jag kan glatt tillägga att det funkar att ladda upp bilder här i bloggen igen *jippi*


Hoppas ni har det bra

/A

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Vilka vackra bilder du har tagit Anna!

Skickar dig en styrkekram! Hoppas vi kan ses något snart och skratta lite ihop!

KRAM Kamilla

Postat av: Anna

Se där ja ... även jag är med på bild. ler

Jag som annars alltid är bakom kameran. ;-)

Vilka fina bilder du har tagit vännen! :-)

Kramar från Nenne

2009-08-25 @ 02:01:58
URL: http://livsfokus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0