Orka

Nej jag orkar fasktiskt inte så mycket alls. Känner mig mest seg och ledsen. Som tur är har jag tabletter sen innan som gör att jag kan undvika trycket över bröstet och den bestämda känslan av att jag ska dö...jippi! Jag försöker övetala mig själv att jag måste gå ut en liten sväng varje dag, funkar nästan varje dag. Funderar på om jag ska ringa och boka en tid hos en doktor, men jag vet inte om jag verkligen klarar det. Jag får se, det bli inte idag i alla fall. Dagens mål är att ta mig ut genom dörren och gå till Vällingby och handla mjölk! Klarar jag det så kan jag kanske klara nånting annat ,större, imorgon!

Ramadan har börjat, men R fastar inte. Han tycker att det är på tok för varmt för att klara sig en hel dag utan vatten där nere. Jag kan förstå honom!

Jag längtar tills mamma kommer hem, trivs inte ensam när jag mår såhär. Ikväll ska vi koka sylt är planen, om hon orkar...

Dags att göra lite mera kaffe och gå igenom ytterligare en site med jobbanonser... *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0