Blåbärssylt!

Ikväll har jag och mamma kokat blåbärs sylt. Den fick en otroligt fin färg, och smakade gott....men konsistensen blev väl lite åt det lösare hållet. Jag är inte direkt någon syltmänniska, eller snarare, jag tycker inte om sylt! Men blåbärssylt det gillar jag, nån gång ibland. Så planen är pannkaka till middag imorgon, med grädde (och kanske glass) och hemgjord blåbärssylt! Det blir grejer det =) Ska försöka komma ihåg att ladda upp några bilder av tillagandet!

Nu är det dags att ringa mannan och sen försöka sova lite. Har sovit dåligt 2 nätter på raken så känns som jag behöver sova ordentligt i natt!

Natti natt på er

/Anna och jag lovar att R hälsar till er också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0