Länge sen jag skrev nått...

En del av er som läser bloggen vet redan om det men för er andra så är det nog dags att berätta. Jag och R skilde oss i början av året så jag är inte längre frutunisien. Livet blev inte som vi tänkt oss och situationen blev ohållbar tillslut. I dag har vi ingen kontakt alls då han den senaste tiden betet sig riktigt illa mot mig.

Så nu väntar jag på inspiration och ork att starta en ny blogg (man kan inte byta namn på sin blogg här)! Nån som har nått förslag?

Allt gott till er alla
/A

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej!
Vi känner inte varann men har följt din blogg ett bra tag då min man är från Tunisien och tycker att du verkar vara en riktigt bra tjej. Ville bara beklaga det som hänt och önska er båda lycka på varsitt håll och att du finner styrka och lycka åt dig själv! Och jag tycker gärna att du ska fortsätta blogga, jag följer dig gärna till en annan blogg! Kramar

2014-08-20 @ 22:26:54
Postat av: Anna

Hej!
Vi känner inte heller varandra, men jag har följt din blogg ett par månader men även backat bak och läst dina tidigare inlägg. Jag tycker om att läsa om hur du har det och vad du gör. Trots att det har varit glest med inlägg (vilket jag förstår) så har jag fortsatt att kolla då och då. Om du byter blogg så följer jag mer än gärna med.
Sköt om dig och på återhörande från Anna i Blekinge

2014-08-20 @ 23:03:46
Postat av: Jen

Hej!

Precis som de andra tjejerna så känner jag dig inte heller. Men känner också att jag vill kommentera. <3
Min man är också från Tunisien och jag började läsa din blogg då vi träffades 2010. Har hämtat en massa stöd och tips från dig.
Vill egentligen bara tacka för att jag har fått läsa din blogg och blir ledsen för din skull att det inte fungerar. Och även ledsen för din skull att han betett sig så illa.
Skickar kramar och hoppas att allt kommer att ordna sig till det bättre för dig.

2014-08-22 @ 20:38:23
Postat av: Lotta

Hej Anna, ja vi har ju redan pratat länge om både ditt o mitt sumpade äktenskap med våra män från Tunisien,
och hojta till när du sätter upp en ny blogg och vi kanske hörs på luren snart ?? Kram

2014-08-27 @ 21:00:20
URL: http://averalotta.se
Postat av: Fanny

Hej Anna!
Känner inte heller dig, men är precis som ngra av de andra tjejerna gift med en tunisier. Jätte tråkigt att livet inte blev som ni tänkt. Skickar styrkekramar och hoppas att du känner dig starkare snart igen. Även jag skulle vara jätte intresserad av att följa dig på en ny blogg :-)

Amanda - om du är den jag tror du är - ska inte du blåsa liv i din gamla blogg. Gillade verkligen den :-)

Kram

2014-09-01 @ 23:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0